Nieuwe hype?


Justin Cronin - De oversteker
Ik heb nu al op verschillende plekken enthousiaste dingen gelezen over een nieuwe Amerikaanse trilogie van Justin Cronin waarvan het eerste deel onlangs is verschenen: De oversteker.
De eerste korte omschrijving die ik tegenkwam, was nog niet om warm voor te lopen: 'een post apocalyptisch verhaal over vampiers'?
Maar toen zag ik een wervelende review op nu-punt-nl en werd ik toch wel wat enthousiaster. Ergens zag ik ook nog een vergelijking met de film Twelve Monkeys en werd het steeds interessanter. Maar na het lezen van een voorpublicatie op de site van uitgeverij Cargo heb ik dit boek toch maar op mijn lijstje gezet. Okee het is geen literatuur, maar ik denk wel boeiende en spannende lectuur voor een paar aangename avondjes lezen, net zoals me overkwam bij de Millennium-trilogie. Maar zou dit echt weer net zo'n hype worden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten